Жарыяланган 27.02.2023

2023-жылдын январь айында Соцфонддун Call-борбору 1263 кайрылууну кабыл алды.

2023-жылдын январь айында Соцфонддун Call-борбору 1263 кайрылууну кабыл алды.

Кыргыз Республикасынын Социалдык фондунун Call-борбору мамлекеттик социалдык камсыздандыруу жана пенсиялык камсыздоо маселелери боюнча кесипкөй жардам көрсөтөт. Ал 1202 кыска номуру аркылуу жеткиликтүү жана пенсиялык камсыздоо жана социалдык камсыздандыруу боюнча суроолорго жооп издегендер үчүн ишенимдүү жана ыңгайлуу маалымат булагы болуп саналат.

2023-жылдын январь айында Соцфонддун Call-борборуна 1263 чалуу келип түшкөн.  Анын ичинен 809 келген жана чыккан чалуулар болсо, Call-Center сайтындагы чат аркылуу онлайн оффлайн режиминде 454  кат алмашуу болгон болгон. Кайрыууларнды басымдуу бөлүгү ненсия дайындоого, жеке камсыздандыруу эсебинен маалымат алуу, камсыздандыруу төгүмдөрүнүн тарифтерине жана башка маселелерге байланыштуу клеип түшкөн. Суроо-талаптардын көптүгүнө байланыштуу Социалдык фонддун Call-борборунун квалификациялуу адистери көйгөйлөрдү чечүү жана суроолорго жооп берүү үчүн кесипкөй жардам жана консультацияларды беришет.

Социалдык фондунун Call-борбору квалификациялуу жардам жана мамлекеттик социалдык камсыздандыруу жана пенсиялык камсыздоо боюнча суроолоруна жооп алууну каалаган өлкөнүн калкы үчүн ыңгайлуу жана жеткиликтүү маалымат булагы болуп саналат.